responsive site templates

E-mail: info@animatorky.cz I  Telefon: +420 792 372 013 nebo +420 776 371 268


Obchodní podmínky


Mgr. Alena Drudíková
Adresa sídla: Mohylová 1476/94, Plzeň 312 00
Identifikační číslo: 17609071
a
Mgr. Jana Junková
Adresa sídla: Hodonínská 978/31, 323 00, Plzeň
Identifikační číslo: 17609232

1. Úvodní ustanovení
1.1 Obchodní podmínky platí pro objednání programu na stránkách www.animatorky.cz jejichž provozovatelem je: Alena Drudíková, Mohylová 1476/94, 312 00 Plzeň, IČO 17609071 a Jana Junková, Hodonínská 978/31, 323 00 Plzeň, dále uváděny jen jako “dodavatel“.
1.2 Cílem obchodních podmínek je ustanovit vzájemná práva a povinnosti.
1.3 Obchodní podmínky jsou sepsané v českém jazyce a řídí se českým právním řádem, vycházejí především z občanského zákoníku.

2. Objednávka služeb a uzavření smlouvy o poskytnutí služeb
2.1 V případě zájmu o naše služby vyplňte kontaktní formulář na webu www.animatorky.cz. Služby lze objednat také prostřednictvím e-mailu info@animatorky.cz nebo na telefonu +420 792 372 013 / +420 776 371 268. Takto uzavřená objednávka je nezávazná, považujeme ji za návrh na uzavření smlouvy o provedení programu.
2.2 Po odeslání objednávky vám zašleme e-mail s návrhem programu a cenovou nabídku. Odesláním objednávky objednavatel prohlašuje, že u dodavatele závazně objednává předem projednané a oběma stranami schválené vystoupení, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, že s nimi bez výhrad souhlasí a považuje je pro sebe za závazné. Dále objednavatel prohlašuje, že veškeré vyplněné údaje uvedené v objednávce jsou pravdivé, že tyto údaje před odesláním objednávky pečlivě zkontroloval, a ručí za jejich pravost. Proces objednávky je ukončen odesláním smlouvy.
2.3 Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služeb, pokud shledá, že animační program je pro objednatele nevhodný nebo neúčelný.

3. Autorská práva, pořizování audiovizuálních záznamů
3.1 V průběhu programu mohou být pořizovány fotografie nebo videozáznamy, které dodavatel může následně použít na propagačních materiálech, webu a sociálních sítích, které jsou uvedeny na webové stránce dodavatele. Pokud s pořizováním fotografií nebo videonahrávek nesouhlasíte, informujte nás prosím nejpozději před začátkem programu.
3.2 Při realizaci animačního programu může objednatel pořizovat fotografie i videonahrávky, které může používat jen pro osobní účely.

4. Platební podmínky
4.1 Cena za služby je mezi dodavatelem a objednavatelem sjednána předem. Po odeslání objednávky dodavatel pošle návrh programu a cenovou nabídku. Dodavatel si vyhrazuje právo na určení výše zálohy za objednaný program. Objednavatel je povinný zaplatit zálohu nejpozději 7 dní od podpisu smlouvy na základě faktury vystavené dodavatelem. Záloha se hradí bezhotovostně převodem na účet dodavatele. V případě nezaplacení zálohy si dodavatel vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy.
4.2 Doplatek za poskytnutí sjednaných služeb se objednavatel zavazuje zaplatit nejpozději do 7 dnů před zahájením plnění a to na základě faktury vystavené dodavatelem. Doplatek se hradí bezhotovostně převodem na účet dodavatele, který je uveden na faktuře.
4.3 Objednavatel je povinen při platbě uvést variabilní symbol, který je uveden na faktuře.

5. Zrušení poskytnutí služeb
5.1 Objednavatel je oprávněn před sjednaným termínem zahájení plnění od smlouvy odstoupit. Účinky odstoupení nastávají dnem, kdy bylo dodavateli doručeno písemné oznámení o odstoupení od smlouvy. Pokud chce objednavatel objednané služby zrušit, sdělí tuto skutečnost dodavateli prostřednictvím e-mailové adresy info@animatorky.cz.
5.2 Objednavatel je v takovém případě povinen zaplatit dodavateli odstupné, jehož splatnost nastává dnem doručení písemného oznámení o odstoupení od této smlouvy. Dodavatel je oprávněn jednostranně započíst odstupné na zaplacenou cenu, kterou obdržel od objednatele, případně příslušnou částku odstupného vymáhat po objednavateli. Výše odstupného je odvislá od délky časového období před sjednaným termínem.
5.3 Storno poplatky za zrušení služeb jsou následující:
• při odstoupení více než dva týdny před smluveným termínem dodavatel vrátí 100% ceny
• odstoupení v rozmezí méně než 14 - 8 dnů před termínem dodavatel účtuje storno poplatek 25 % ze smluvené ceny,
• odstoupení v rozmezí méně než 7 dnů před termínem dodavatel účtuje storno poplatek 50 % ze smluvené ceny.
5.4 V případě zrušení služeb dodavatel peníze pošle na účet nejpozději do 7 pracovních dnů od zaslání písemného oznámení o zrušení služeb.
5.5 Dodavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, pokud nebude zaplacena záloha a doplatek do termínu stanoveného ve smlouvě, doprava, a pokud nebude mít dostatek informací potřebných k realizaci programu (místo konání akce, počet účastníků, věkové rozmezí účastníků).

6. Reklamace služeb
6.1 Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi dodavatelem a objednavatelem. Slouží k vyřizování reklamací týkajících se správnosti a kvality služeb poskytovaných dodavatelem.
6.2 Objednavatel má právo služby reklamovat, pokud svým rozsahem a kvalitou neodpovídají smluveným podmínkám. Bude-li vada odstranitelná, lze se domáhat nápravy, anebo přiměřené slevy z domluvené ceny.
6.3 Reklamaci služeb zasílejte na e-mail info@animatorky.cz. Pro vyřízení reklamace uveďte:
• kontaktní údaje (jméno, adresa)
• předmět reklamace (popis vady)
• požadavek na způsob vyřízení reklamace
• datum podání reklamace
6.4 Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do 30 kalendářních dní od obdržení e-mailu.

7. Ochrana osobních údajů
7.1 Osobní údaje jsou zpracovány jen pro účely vytvoření faktury. Poskytnuté osobní údaje jsou dodavatelem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.).

8. Odpovědnost
8.1 Dodavatel neodpovídá za účastníky, odpovědnost spočívá nadále na objednavateli, který je v souladu s platnou právní úpravou povinen zajištovat bezpečnost a ochranu zdraví dětí a poskytovat jim nezbytné informace k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví.

9. Závěrečná ustanovení
9.1 Aktuální znění obchodních podmínek a reklamačního řádu bude vždy zveřejněno na těchto webových stránkách.
9.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.